Kui midagi on näppude vahel valmimas, on hing rahul ja meel rõõmus.

Tuleb vist pattu tunnistada, et olen käsitöösõltlane :)



Monday, May 3, 2010

Jällegi üks uus oskus juures...


Selleks korraks siis iseköidetud albumid/märkmikud vms. Minu esimese katsetusena valmis see punane album. ise olen väga- väga rahul ning ilmselt see jääb mu enese riiulit kaunistama, sest ei raatsi seda vist küll kellegile ära kinkida :) Kohe järgmisena tegin selle pisema nö. märkmiku või retseptiraamatu vms. Ja kolmas töögi on juba valminud, kuid see rändas minu käest juba enne pildi tegemist kinkimise ettevalmistustele ehk piltide sissekandele. Vast saan veel pildi ka tehtud... Aga sõrmed juba kibelevad uut tegema ning mõtteidki juba varutud, eks jääme ootama...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment