Kui midagi on näppude vahel valmimas, on hing rahul ja meel rõõmus.

Tuleb vist pattu tunnistada, et olen käsitöösõltlane :)



Wednesday, January 5, 2011

Midagi pisikest... ja üliarmast :)



Võiks arvata, et tegin Lottele uue kleidi. Ja nii väga kui ma ka ei tahaks seda Lottele selga jätta, ei saa ma seda teha. See roosa-mannavaht läheb ühele pisi-pisikesele plikatirtsule katsikukingiks, eks näis kuidas pisipiigale see selga istub. Igaljuhul on selge see, et mulle ei sobi õpetuste järgi tegemine... ei teagi, kas asi on minus või õpetustes, kuid see pole esimene kord, kui mul ei tule mitte õpetuse sarnane asi :) Aga armas on ikkagi... seepärast ei jõunud isegi oodata nööpide etteõmblemist, vaid oli vaja pildid ennem ära teha :)

2 comments:

  1. Väga vahva! Palun näita siis pilti ka kui kleidike Angelika seljas on :).
    Meil juba plaan Facebooki ülesse riputada :)

    Evelyn

    ReplyDelete
  2. Väga lahe kleit sul jälle valminud, kannaks isegi :D

    ReplyDelete